Tarvitsetko apuja markkinoinnin suunnitteluun, analysoimiseen ja kehittämiseen?
Asiakaskokemuksen kehitäminen datan ja analytiikan avulla ovat merkkittävässä roolissa onnistuneessa markkinointiviestinnässä. Monikanavaiset analytiikkaratkaisut toimivat strategisen markkinointiviestinnän tukena ja turvana sekä myyntijohdon päätösten tukena.
Kun tarkastellaan monikanavaisia markkinointikeinoja ja niiden kehittämistä analytiikan avuin puhutaan omnichannle insights -toiminnoista. Monikanavainen markkinointiviestintä on monen yrityksen onnistumisen edellytys.
Markkinoinnin analytiikan ja raportoinnin työkaluja ovat muun muassa Adobe Analytics, Google Analytics ja Power BI.
Kevyehkö analytiikka/kehittämispaketti sisältää websivuston kuukausittaisen analyysin sekä kehittämisideat. Sopii digitaalista markkinointia aloittavalle yritykselle digimarkkinointistrategian tueksi taikka vaikkapa pidemmälle edenneen yrityksen strategiamuutosten tueksi.