Sosiaalisen median sisältöä ja jakelua valitsemillesi sosiaalisen median kanaville, kuten esimerkiksi Instagram, LinkedIN, Facebook ja Twitter.

Relevanttien sosiaalisen median seuraajien kasvattaminen on oma taitolajinsa. SoMe -verkostoaan voi kasvattaa esim. orgaanisesti, automaation avulla tai esim. SSM -toiminnoin (SMM=social media marketing).

Onnistunut bisneksen kasvu sosiaalisen median kanavia hyödyntäen onnistuu parhaiten yrityksillä joissa suurimman osan henkilöstön omia SoMe -kanavia osataan hyödyntää. Tähän löytyy SoMe:sta vastaavalle taholle apuja ja työvälineitä jotta yrityksen henkilökunnan ”somettaminen” on asianmukaista ja yrityksen SoMe -strategian mukaista. Nämä työkalut tarjoavat valmismalleja esim. siihen miten henkilökunnalle iskostetaan myynnillinen ajattelutapa sosiaaliseen mediaan.